OVER CRETAGE

OVER CRETAGE

Cretage is een activiteit van Atlas Vianen BV, opgericht in 2000. 
Wij bieden creatieve ondersteuning bij  bedrijfs- en productpromotie. 

Als reclamebureau ontwerpen wij ook advertenties, die wij in opdracht van u aanbieden aan kranten en magazines.

Zo hebben wij Sardinia Products mogen begeleiden met het in de markt zetten van een hoogwaardige limoncello, die ‘met een knipoog naar eigenaar Robertino’ inmiddels succesvol is onder de naam LimonTino.

Eén van onze activiteiten is het promoten van een mix van citroen- en sinaasappellikeur exclusief voor de Brabantse slijterijen, wijnhandels en horeca onder de naam ‘Kei’.

Voor dit product ontwikkelde Cretage de naam, het logo en de promotionele actviteiten.

logo Kei, ontwerp Cretage

Het woord ‘Kei’ is ooit geïntroduceerd op de Koninklijke Militaire Academy. De ‘beste van de klas’ werd daar ‘kei’ genoemd. Tegenwoordig is zo’n beetje alles wat goed is in Brabant ‘keileuk’ ‘keigezellig’ ‘keigaaf’ en ‘keilekker’.
Met de kleuren rood en wit van de Brabantse vlag in het logo is ‘Kei’ al bij diverse slijterijen heel populair.

De jongste activiteit van Cretage is SCHOUDERKLOPJE.

Een leuke manier voor bedrijven en instellingen om hun medewerkers of vrijwilligers eens écht te verrassen met een gebaar van waardering, want hoe leuk is het om een schouderklopje van je werkgever door de brievenbus te krijgen.

Klik hier  voor meer informatie en prijzen.